14.12.2023

Perinteinen neljän klubin jouluhartaus (Eira, Finlandia-hall, Kluuvi ja Verkkorotary) järjestetään tänä vuonna torstaina 14.12. klo 8 Agricolan kirkossa. Hartauden jälkeen on yhteinen tilaisuus kirkon kryptassa, jossa on kahvihetki ja jossa on tarjolla erilaisia pieniä herkkuja ja hiukan ohjelmaa. Usein on käynyt Tiernapojatkin, ei tietoa tulevatko tänä vuonna. Kustannus per osallistuja on noin 20 euroa (tarjoilut tilataan Aromikekkerit – yritykseltä), ja lisäksi klubimme terramaksu, joten osallistujilta peritään 30 euroa. Erotus tilitetään klubimme terra maksutilille.
Tilaisuus on lämminhenkinen ja mukava. Mukaan voi ottaa avecin, muita perheenjäseniä, ystävän.  Sitovat ilmoittautumiset 5.12 mennessä  sähköpostitse jari.karpakka@kolumbus.fi
Tervetuloa!