03.10.2023

Terrakokouksen 3.10 tiistaina kohteena on Helsingin upea, jo vuonna 1938 valmistunut Olympiastadion. Se remontoitiin ja uudenaikaistettiin 2016-2020 tehdyssä mittavassa peruskorjauksessa. Uudistuneen stadionin alle ja viereen tuli samalla lisää tilaa lähes toisen stadionillisen verran.

Olympiastadionin kiinteistö- ja turvallisuuspäällikkö Ilkka Rautakivi on lupautunut esittelemään ja näyttämään meille tuota uudistunutta Olympiastadionia.

Mukaan voi ottaa myös perheenjäseniä. Kokoontuminen on klo 18 mennessä Olympiastadionin Bistrossa (stadionin tornin juurella vierailijakeskuksessa). Jos haluaa nauttia hiukan Bistron suolaisista tai makeista antimista ennen tapahtumaa, niin kannattaa saapua hiukan aikaisemmin. Autolla tuleville löytyy ns. Tornipihalla (Vierailijakeskuksen ja Urheilumuseon välissä) 18 autopaikkaa. Vierailu on meille maksuton, mutta perimme kympin ns. terramaksun per osallistuja klubimme omalle tilille palveluprojekteihimme käytettäväksi.

Ilmoittautumiset sähköpostilla jari.karpakka@kolumbus.fi viimeistään sunnuntaina 1.10.

Tervetuloa mukaan.