10.01.2023

Lämpimät joulun toivotukset kaikille Verkkorotareille, ja osaltani kiitos kuluneesta vuodesta.
Tapaamme toivottavasti sankoin joukoin 10.1.2023 klo 18 kauden avauksessa eli puurojuhlassa, paikkana Malmilla Miljan palvelutalon Viljasali, jossa on tarjolla riisipuuroa tykötarpeineen, glögiä, kahvia, pipareita ym pientä. Paikka on sama jossa olimme noin kolme vuotta sitten. Mukana on vaihto-oppilaamme Lea, sekä ensi kaudelle vuosivaihtoon hakeva Veera sekä kesävaihtoon hakeva Ella.
Tulkaa paikalle yksin, avecin, perheenjäsenten, ystävien ym kanssa. Kustannus per henkilö tulee olemaan jotain luokkaa max 30 euroa, josta osa tilitetään terramaksuina klubille.
Ilmoittautumisia otan mielellään jo vastaan hyvissä ajoin sähköpostiini jari.karpakka@kolumbus.fi