03.04.2024

Tervetuloa Terraan HUOM tällä kertaa poikkeuksellisesti keskiviikkona 3.4. klo 18 – 20 Helsingin Pörssiklubille, osoite; Fabianinkatu 14 A, 4. krs. Voit ilmoittaa kanssasi myös yhden avecin.

Pörssiklubin hallituksen puheenjohtaja, asianajaja Rabbe Sittnikow ja klubin johtaja Michael Nyman ottavat meidät vastaan ainutlaatuisissa tiloissa. Kuulemme klubin toiminnasta ja sen historiasta. Paikalla on mahdollisuus tilata pientä iltapalaa.

Huomioi Pörssiklubin virallinen pukukoodi: “Klubin tiloissa on esiinnyttävä asiallisesti pukeutuneena. Miehet business formal tai pikkutakki, solmio tai solmuke, kauluspaita ja suorat housut. Naiset business dress joka myötäilee herrojen pukeutumiskoodia. Miehet ja naiset: ei urheilujalkineita, farkkuja tai legginsejä.”

Ilmoittautumiset 28.3.2024  mennessä pirkko.tuomaala@gmail.com