11.04.2023

Tiistaina 11.4 klo 20 (huom kellonaika) on pohjoismaisten eclubien yhteiskokous.
Mukana on myös pari kappaletta vastaperustettuja ns. satelliitti eclubeja, jollaisia olemassa olevat vakiintuneet klubit voivat perustaa omana alaklubinaan, mikä on mielenkiintoinen konsepti. Tulkaahan runsaslukuisesti mukaan.
Jari Karpakka kertoo eclubien kehityksestä maailmalla laajemmin tämän viimeisen 20 vuoden aikana, ja Susan Äijälä kertoo Verkkorotary-klubin kuulumiset.
Kokous pidetään yhdessä tanskalaisen Rotary E-Club One of Denmarkin kanssa, joka toimii isäntänä, ja käytämme heidän Zoom osoitettaan https://us02web.zoom.us/j/4526114558%23success
Kesto on todennäköisesti noin puolitoista tuntia, sillä alustuksia (max 10 minuuttia per kappale) on runsaasti, eli ohjelmassa on
Welcome: host president Tina Amador.
Presentations:
• Jari Karpakka of Verkkorotary.fi, D-1420: ”E-clubs global development”
• Club founder Åse Stiller of the Absalon e-satellit till Lund Rotaryklubb, D-2390
• Club founder, PDG Jane Mejlby Buhl-Olsen of Den Vestdanske E-Club satellit/Aarhus Sydvestre Rk, D-1450
• PDG Torkil Rönne, D-2390, Ass. Zone Coordinator: “Alternative ways of membership of Rotary and alternative meeting forms”
• Club founder Charlotte Ahlberg of Rotary E-Club 2410
• President Susan Äijälä of Verkkorotay.fi, D-1420
• Digital AG Frank Garbelmann, D-1130. “The digital AG job in the London district and the UK’s HUB direct membership of Rotary without a club membership”
• President Gudmundur Petur Baue of E-Club of Iceland, D-1360
• Board member Sten Harck of Rotary E-Club One of Denmark, D-1480
• Past president Åsa Hörnberg E-Club Riddarfjärden, D-2370.
Closing of the meeting by host president Tina Amador.